Ofte stillede spørgsmål

Leveres plakaterne med ramme?

Nej, plakaterne leveres uden ramme. Men de fortjener en.
Der findes mange flotte rammer, og de kan købes mange steder – men desværre ikke her.

Mange af vores kunder er glade for IKEA’s rammer til børneværelset, da deres “glas” er af plastik, og derfor ikke smadrer hvis rammen ryger på gulvet.

Hvad koster det at få leveret en vare?

Der er flere muligheder:

Du får altid gratis fragt, når du handler for mere end kr. 250,-.

Derudover kan du vælge mellem forskellige leveringsmåder, enten afhentning i en pakkebutik, levering til hjemmeadressen, eller levering på din arbejdsplads.

Du kan se priser og muligheder i indkøbskurven, når du har lagt en vare i den.

Hvor lang tid tager det at få leveret varen?

Almindelige plakater uden tilpasning, leveres indenfor 1-2 hverdage.

Personlige plakater tilpasses med det samme af vores grafiker, og der sendes herefter en korrektur til dig. Når du har godkendt korrekturen, leveres plakaten indenfor 1-2 hverdage.

Personlige kunstcollager tager længere tid at producere, og der skal rettes til efter dine ønsker. Derfor regner vi som regel med op til 14 dages leveringstid på personlig kunst.

Vi anbefaler altid at bestille i god tid, hvis produktet skal bruges som gave.

Kan jeg få lavet en plakat med et andet motiv end I har på wepshoppen?

Meget ofte svarer vi ja. Vi ønsker at lave plakater, som folk gerne vil have.

Derfor har vi også én idékasse hvor vi hver måned giver en gratis plakat til den bedste idé, som produceres herefter.

Har du et helt særligt ønske til et personligt motiv, kan vi også designe sådan en. Indhent et tilbud her.

Kan jeg returnere en vare?

Lagervarer uden særlig tilpasning tages retur indenfor 30 dage. Varen skal sendes retur til os, og vi dækker den leveringsomkostning du betalte for at få ordren sendt til dig. Du skal dog selv dække udgiften til at sende varen til os.

Personlige varer, med navn eller andre tilpasninger, bliver trykt på bestilling og tages derfor ikke retur.
Sørg derfor at kontrollere den fremsendte korrektur indenfor den angivne deadline, så du er sikker på at produktet er som ønsket.

For at returnere din vare, skal du først kontakte os på kundeservice@minnavnetavle.dk

Du vil herefter modtage besked om returnering af varen.

Jeg har ikke fundet et svar på mit spørgsmål. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål, så kontakt vores kundeservice. De kan helt sikkert hjælpe dig.

Kontakt kundeservice her.